donderdag 4 november 2010

Loslaten met de Sedona Methode


Soms stoeien we met gevoelens en emoties.
Oude gedachtepatronen belemmeren je dan om je leven te
leven zoals het is bedoeld.
Soms kan je zo vastzitten.
We hebben het allemaal wel eens.
Dan zeggen mensen dat je iets moet loslaten,
maar weet je niet hoe.
Ik weet nog goed dat ooit iemand tegen mij zei dat ik
iets moest loslaten.
Ik kon het niet, want ik wist gewoon niet hoe.

Inmiddels is loslaten een absolute kwaliteit van mij.
Ik had nooit gedacht dat het zo eenvoudig kon zijn.
Toch is het zo. Het is niet meer dan een beslissing.
Het loslaten heeft mijn leven op een diep niveau veranderd.
Zelfs thema's waar ik zo vertrouwd mee was, zijn niet meer.

Ik weet ook dat als ik het kan, dat iedereen het kan.
Mocht je een avond willen ervaren waarin we met z'n allen
gaan loslaten, meld je dan hier aan voor de introductieseminar van de Sedona Methode.

Mahatma Revier
Spirit Coaching

Geen opmerkingen: