vrijdag 18 december 2009

Een terugblik

Lieve mensen, Kijk naar onze nieuwjaarswens op de video en lach en blooper mee het nieuwe jaar in.

Ik heb net mijn laatste nieuwsbrief van dit jaar geschreven en daarin een terugblik gemaakt over het afgelopen jaar. Als je zo terugkijkt naar het afgelopen jaar dan kan je zien of je vooruit of juist achteruit bent gegaan. Ik kon zien hoe ik ben gegroeid het afgelopen jaar. Ik vermoed ook dat dat is gekomen omdat ik personeel heb aangenomen. Des te meer mensen erbij kwamen, des te minder ik zelf hoefde te doen en des te meer ik mij heb kunnen focussen op de dingen die ik leuk vind. Zoals schrijven, video's maken en dat soort leuke dingen. Des te meer je leuke dingen doet, des te hoger jouw vibratie wordt en des te sneller je weer dat aantrekt waar je naar verlangt. Dus kijk naar wat je doet, wat je liever zou willen uitbesteden. Al is het het schoonmaken van je huis. In die tijd dat iemand anders hetgeen doet wat jij minder leuk vindt, kan jij datgeen doen waar jij goed in bent. Durf dus los te laten en je te focussen op jouw kwaliteiten. Oh ja, over loslaten gesproken... Heb je blunders begaan het afgelopen jaar... vergeef jezelf en ga vrolijk verder. Elk moment kan je opnieuw beginnen en blunders horen bij het leven, het zijn niet eens blunders maar groeimomenten. Een uitdaging voor jezelf om meer bewust te worden. Kijk terug over het afgelopen jaar, kijk naar je leermomenten en kijk dan vooruit. Durf doelen te stellen voor 2010, dat is een van de krachtigste methodes om aan te trekken waar je naar velangt. Ik wens jullie een spetterend 2009, warme groet, Toine Revier p.s. meld je aan voor de nieuwsbrief op: www.spirit-coaching.nl p.p.s. Kijk eens naar het event '2010 Jouw Topjaar!' Het kan je helpen....

Geen opmerkingen: