maandag 7 januari 2008

Laat je doelen los en het komt naar je toe

Beste mensen,
Ik ben hier in Sedona, Arizona om voor de vijfde keer de Sedona Methode te volgen.
Ik merk dat ik elke keer weer een laag dieper kom, weer oude overtuigingen los laat en daarmee meer en meer vrijheid in mijzelf verkrijg. Als je iets los laat dan komt het naar je toe.
Focussen en visualiseren is essentieel, maar de derde stap is loslaten.
Anders denk jij dat je het met je denken kan creëren, en dan speelt het denken voor God. Dat werkt in het algemeen niet. Het is waar dat ons denken enorm krachtig is en een trilling heeft. Het is ten dele waar dat we creëren met ons denken. Dat doen we pas als ons denken op dezelfde lijn zit als ons innerlijk welbevinden. Dan hoef jij het niet meer te creëren, maar dan kan je het loslaten en komt het als vanzelf naar je toe. Anders ben je krampachtig bezig om iets te verkrijgen, wat alleen maar het gevoel van tekort versterkt. Zoals je eerder hebt kunnen lezen creëren we vanuit het gevoel wat op een onderbewuste laag zit.
Dus stap 1: weet wat je wilt
stap 2: visualiseer dat en voel erbij wat je voelt als jet het hebt.
stap 3: laat het los en geef de opdracht aan het universum.
stap 4: vertrouw erop dat het uitgevoerd zal worden en open je om te ontvangen.
Het universum zegt: Your wish is my command! Jouw wens is mijn bevel.
Veel succes met het loslaten.

1 opmerking:

Unknown zei

Ik ben eigenlijk verbaasd, dat hier geen reacties gegeven zijn. Dit is zo mooi verwoord. Ik sta op het punt "te creeren". Eigenlijk doe ik dat altijd. In je interview met Michael Beckwith spreekt hij over: leven met excitement/enthousiasme. Deze blog is voor mij een mooi handvat om eens wat te experimenteren met mijn doelen. Je schrijft mooie dingen Toine. Bedankt. Groeten Antoon Wiegmink