zondag 23 december 2007

Live mensen,
Kijk in gedachten naar dat waar je naar verlangt, zie hoe het eruit ziet, en voel hoe het voelt. Zie hoe blij je bent als je het eindelijk hebt verworven.
Wonderen gebeuren! Ik zag in gedachten hoe blij ik zou zijn als mijn boek uitgegeven zou worden. Vandaag ben ik blij! Mijn boek wordt uitgegeven door Uitgever Palyasia.
Soms zit je lange tijd een beetje vast en lijkt het alsof er niets gebeurd, om dan opeens alles in een sneltreinvaart gerealiseerd te hebben.
Vanmorgen is besloten om mijn boek daar uit te geven, vanavond heb ik de omslag geschilderd en morgen worden er foto's gemaakt. Dat alles is binnen één dag georganiseerd en gerealiseerd. Overmorgen zit ik in het vliegtuig naar de USA. Als het universum (lees: IK) klaar is, dan gaat het ook als een speer.
Visualiseer en geloof dat het gaat gebeuren, miracles happen!
Warme groet en fijne kerstdagen,
Toine Revier

Geen opmerkingen: