woensdag 5 december 2007

Geld Mobiel

Hallo geld-magneten,

Toen mijn dochter enkele dagen geleden van de 'sint' nepgeld in haar schoen kreeg om winkeltje mee te spelen, kreeg ik een super-idee, een geldmobiel voor boven m'n bed.
Ik kocht nog een pakje nepgeld (€ 1,99 Blokker). En met een waar gevoel van rijkdom ben ik vervolgens aan de slag gegaan. In een aantal biljetten (€ 500, €200, €100 - de kleinere biljetten heb ik namelijk nu ook wel) heb ik een klein gaatje gemaakt en daar een dun draadje (visdraad is misschien zelfs mooier) van verschillende lengtes doorgedaan. Deze heb ik bevestigd aan een metalen gordijnring.

Binnen een mum van tijd was mijn creatie klaar! Het laatste voor het slapen gaan en het eerste na het opstaan zie ik de geldmobiel en òf ik mij een GELD-MAGNEET voel!!

Met een liefdevolle en stralende groet,

Judith Möller
www.nathifa.nl

Geen opmerkingen: