woensdag 3 maart 2010

Het is mogelijk! The Secret werkt!

Lieve mensen,

Ik ben al een paar jaar bezig met de Secret en het geven van de seminars:
'leven in Overvloed'.
De seminars doen veel met de mensen en ik krijg af en toe bizarre berichten
van mensen die hun dromen in één klap waarheid zien worden.
Ik zie hun leven veranderde en het leuke is dat ik het nu ook in mijn eigen leven bemerk.
Ik ben het afgelopen half jaar letterlijk een niveau hoger getild.

Waardoor?
Door uit mijn comfortone te gaan en de Spirit Coach opleiding,
waar zoveel mensen om vroegen, neer te zetten.
Door elke morgen dat intense gevoel van dankbaarheid te ervaren en daar
uitdrukking aan te geven.
Door elke avond vlak voor het slapen gaan 20 keer: 'elke dag gaat het in
elk opzicht beter en beter met mij', te zeggen.

Op dit moment leef ik een leven waar ik twee jaar geleden nog niet van
had kunnen dromen.
Mijn dromen zijn nu al waarheid geworden en ik weet dat dit nog maar het begin is.

Ik weet ook dat wat ik kan, ieder mens kan bereiken.
Iedereen kan haar of zijn dromen realiseren.
Het heeft te maken met hoe je in het leven staat; wat je onbewuste en bewuste overtuigingen zijn.

Als daar vrijheid, eigenwaarde en vertrouwen is, dan kan je elke droom waarmaken.

Mocht je nog niet zover zijn, dan kan je altijd het seminar 'Leven in Overvloed' meemaken,
dat zal zonder meer blokkades oplossen en daarmee zul je je stappen kunnen zetten.

Succes met het manifesteren!

Toine Revier

Geen opmerkingen: