donderdag 26 maart 2009

De Sedona Methode


Laatste dag hier in Sedona.
We zijn al twee weken bezig met de cursus de Sedona Methode. Dat gaat over loslaten van alles. Het ego valt uitelkaar en dromen worden dan als vanzelf gematerialiseerd.
Ik zocht een goede locatie in Rotterdam, op de dag dat ik die vraag tijdens een sessie letterlijk losliet, zei diegene met wie ik werkte, 'ik weet een goede locatie'.
Zo werkt het dus. Je laat je emotie, vraag of probleem los en het antwoord komt dan als vanzelf. Het leven wordt moeiteloos.

Jammer om weer naar huis te gaan morgen en het is goed, ook dat laat ik los.
Warme groet vanuit Sedona,
Toine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Toine

Ik ben Angela, een vrouw van 48 jaar en heb 4 kinderen. Ik zou mij graag voor zo een sedona methode cursus willen inschrijven. Ik zou ook graag weten hoeveel het kost.

Met vriendelijke groeten


Angela Navarino

Mahatma zei

Angela, voor prijzen en meer informatie kan je kijken op: www.spirit-coaching.nl
warme groet,
Toine Revier