vrijdag 30 november 2007

Mijn eerste bericht

Lieve mensen,
Wat leuk dat er nog meer mogelijkheden zijn om informatie te verspreiden.
Ik krijg regelmatig tips en goede informatie binnen die ik niet allemaal in de nieuwsbrief kan plaatsen.
Eindelijk heb ook ik de weg gevonden naar een blog, waarin dit alles mogelijk is.
Ik ben er blij mee.
Dit blog is voor iedereen die zichzelf wil ontplooien, die vragen heeft of goede tips.
Het zou fijn zijn als je wilt meehelpen om dit blog zoveel mogelijk te verspreiden.
Warme groet,
Toine Revier

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Toine,
van harte gefeliciteerd met je weblog! Dat velen hun weg hier naartoe mogen vinden en daar leuke, handige, zinvolle, inspirerende, speelse en vrolijke reacties/tips mogen achterlaten...Hier heb ik alvast een mooie tip als cadeautje ('t is per slot van rekening weer bijna Kerst) voor de mensen die je liefhebt: koop een lief, klein notitieboekje. Schrijf 5 eigenschappen op die je bewondert/liefhebt in de ander, 3 zaken waarvoor je de ander dankbaar bent en 3 wensen voor het komende jaar. Versier het boekje met plaatjes, gedichten, foto's etc. Pak het stralend in en de ontvanger krijgt een prachtig cadeau waarin jouw liefdevolle energie en bewust-zijn "verpakt" zitten. Een boekje dat ten alle tijde weer even opengeslagen kan worden om persoonlijke inspiratie en een fijn gevoel mee op te doen!
Allen hele fijne dagen en met warme liefdevolle groet, Angeli.